Upplev den historiska matchen ÖFK-PAOK – igen

Efterfrågan är väldigt stor att se elitfotboll runt om i världen. Nu har du chansen att se den historiska play-off matchen till Europa League mellan Östersunds FK och PAOK hemma i soffan från 2017. Tillsammans fyller vi arenan och skapar ett nytt publikrekord.

Hela månaden ut, varje timme och varje dag visar vi matchen och njuter av det som varit och det som komma skall, för vi ger oss aldrig!

Med hashtaggen #AlltidÖFK så kan ni publicera bilder och filmer från den historiska matchen på Jämtkraft Arena.

Tillsammans sluter vi upp och hejar fram vårat ÖFK.
Du kan också Swisha biljettpriset till: 123 515 03 05

Biljettpriser
Klackbiljett Norraste Stå: 100 SEK Sittplats: 200 SEK Sittplats + Buffé: 500 SEK VIP-Plats: 1000 SEK

Köp biljetter till matchen här!

VIP Meny
Förrätt – Laxtartar på Härjedalsvis med inslag av den rödsvarta vinnarmentaliteten
Varmrätt – Sollanderburgare på högrev. En perfekt måltid för dig som vill klara av en Keitaräddning
Efterrätt – En klassiskt kolbulle med hjortronsylt toppade med röda lingon och mörka blåbär. Ett avslut på dagen som räcker ända till Emirates Stadium.

Observera Köp kopplat till denna match medger inte något inträde i samband med matchen. Köpet är endast för att visa support för Östersunds FK.