ÖFK-tv: Upplev cupfinalen mot IFK Norrköping – på nytt

Trött på att det inte bjuds på någon fotboll på tv eller någon annanstans? Misströsta inte, igår kväll släppte vi finalen i Svenska Cupen mellan ÖFK och IFK Norrköping från 2017 på nytt. Se den gratis via ÖFK-tv!

ÖFK har, tack vare bra samarbete med C-more, fått möjlighet att visa Cupfinalen från 2017 gratis för alla våra fans. Igår kväll, på Valborgsmässoafton, släppte vi matchen som många jämtar kommer att komma ihåg länge.

Nu har du chans att se den på nytt, gratis här på ÖFK-tv.

Klicka här för att se matchen igen!

På ÖFK-tv Premium hittar du också fyra andra gamla klassiska matcher som ÖFK har spelat under årens lopp. Dessa kostar 39 kronor per match eller så tecknar du dig för ett abonnemang på ÖFK-tv Premium som ger dig mängder av möten med ÖFK-spelare och ledare som du inte hittar någon annanstans.