ÖFK-TV Premium: Ian Burchnall inför Hammarbymatchen

I kväll är det dags för ÖFK att spela premiärmatch i Allsvenskan mot Hammarby. Matchen startar 17.30 men redan klockan 10.00 nu på förmiddagen hör ni Ian Burchnall inför premiären. Intervjun sänds på ÖFK-TV Premium.

Nu tar ÖFK-tv Premium sats och ökar utbudet med exklusiva intervjuer inifrån ÖFK. På söndag startar Allsvenskan i fotboll och ÖFK-tv Premium bjuder då på uppsnack drygt en timme före avspark exklusivt här på ÖFK-tv Premium.

Ni får ÖFK:s laguppställning först av alla. Ni får höra Ian Burchnall berätta om varför han har tagit ut det lag som han har gjort. Hör också spelarintervjuer en timme före avspark. Allt detta får ni i ÖFK-tv Premium.

Här kan ni teckna er för ÖFK-tv Premium!

Redan under söndagsförmiddagen, med start 10.00 får ni höra vad Ian Burchnall tror om årets Allsvenska. Det finns alltså mängder av skäl att teckna upp er för en prenumeration på ÖFK-tv Premium.

Läs mer om en helg med mängder av exklusivt material.

Här är söndagens program

10.00 Ian Burchnall berättar om sina känslor inför premiären i Allsvenskan. Ian berättar om hur laget har laddat i ”världens längsta försäsong.”

16.30 Live från Tele 2 Arena. Vi ger er senaste nytt inför matchen med intervjuer och ni får här ÖFK:s laguppställning först av alla!

20.00 Presskonferens från Tele 2 Arena!

21.00 Höjdpunkter från ÖFK:s premiärmatch mot Hammarby!