Köpa biljetter online
Vill du köpa biljetter online gör du det på ostersundsfk.ebiljett.nu

Köpa Biljetter på kansliet

På ÖFK:s kansli på Jämtkraft Arena kan du köpa säsongskort och biljetter inför samtliga hemmamatcher. Då Jämtkraft Arena är en stängd arena behöver du höra av dig innan. Maila info@ostersundsfk.se eller ring någon på kansliet så bokar vi in en tid.

ÖFK:s Kansli hittar du på Arenavägen 23, 831 32 Östersund.

Barn under 7 år
Barn under 7 år går in gratis om de ej har behov av egen plats utan kan sitta i målsmans knä. Behövs egen plats skall en ungdomsbiljett för 7-17 år köpas.

GUIDE HUR DU HÄMTAR UT POTTBILJETTER

• Har du fått en biljettpott via företag så gå in på ostersundsfk.ebiljett.nu
  • Nytt för i år är att du behöver ett Fotbollskonto. Har du ett Fotbollskonto redan så loggar du in på det. Har du inget, klicka på logga in och uppge din e-postadress som du använt tidigare och som du angivit till din säljare på ÖFK. Sedan blir du ombedd att ange ditt förnamn, efternamn och ett nytt lösenord. Bekräfta din e-post och sedan är du inloggad!
  • När du har loggat in, klicka på "Mitt konto"
  • Under rubriken "Aktiva pottbiljetter" kommer du se vilka potter du har aktiva.
  • Klicka på "Hämta pottbiljetter"
  • Välj vilken match genom att klicka på "Köp biljett"
  • Välj hur många du vill hämta ut och genomför valet precis som ett vanligt biljettköp. Pottbiljetter står som kostnad 0kr då du redan betalat för potten sedan tidigare.
  • Varmt välkommen till Jämtkraft Arena!

Gruppbokning
För bokning av biljetter till större sällskap rekommenderas du att kontakta biljettansvarig David Hultén, david.hulten@ostersundsfk.se, 073 506 56 39